ti.
Turismo Internazionale.
Wie een beetje thuis is in de wereld van BMW, die zijn tikker gaat nu wat sneller slaan.
In de jaren '60 en '70 hanteerde BMW de ti-benaming voor de gepeperde versies van de 1600 en 2002. Dubbele carburateur ertegen en boem! 100 en 120 pk als resultaat. Dat lijkt heden ten dage bitter weinig, maar tel maar eens het aantal knoppen op een iPhone. Inderdaad: less is more.
Ja, de M135i heeft 40pk meer. Toch is de 128ti dé hot hatch die u wil. Terecht, dat moeten we even uitleggen.
Neem een M135i.
Gooi de 80kg zware vierwielaandrijving overboord.
Behoud de antirolstangen, de M Sport-remmen en de 10 millimeter verlaagde ophanging.
Monteer een sperdifferentieel tussen de voorwielen.
Resultaat? Een soepeler sturende M135i. Eén van de meest plezierige chassis in dit segment.
Nog niet overtuigd? BMW vond het niet nodig om een adaptieve ophanging te monteren. De ophanging staat op punt. Deze setup werkt. Punt.
Deze wagen werd bij levering professioneel gepolierd en voorzien van een keramische coating.
Mocht er een categorie boven showroomstaat zijn, dan is dat de categorie waar deze wagen in verkeert.
° Inbegrepen in de prijs:
- BMW fabrieksgarantie t.e.m. 03/2024
- Keuring voor verkoop + Car-Pass
- Volledig nazicht voor levering
BIV Vlaanderen: éénmalig €795
Verkeersbelasting Vlaanderen: €405/jaar
Voertuig toegelaten in iedere Vlaamse lage-emissiezone tot een nader te bepalen datum.
Wilt u graag wat meer info?